15.13

Det har varit molnigt både igår och idag, trist! men man känner vår doften ändå :-) Kom nyss hem, varit och postat ett paket och gick tíll Frösön. Var och handlade mat där. Brukar ta en omväg ibland då jag ska handla så jag får lite motion på köpet och inte bara finncrisp ;)

Igår när jag var med Maria på stan så ville jag gå på en loppis lite snabbt, och jag hittade en jätte fin te/kaffe kanna i nysilver som jag köpte. Den är gammal och är i en lite lantlig stil med fina små detaljer. Dessutom träffar man alltid så söta och pratglada tanter och gubbar där haha, det gillar jag. Kan lägga upp en bild senare på kannan. Jag hittade även ett jätte fint linne/tunika på stan i virkat material. Den är så söt och somrig! Jag fick den av min älskling! <3 och ikväll kommer mitt fina hjärta hem från jobb igen, så imorgon har vi fredag igen!! wihoo












Kommentarer
Postat av: anna

åh jag älskar linnet!

2012-03-22 @ 19:04:25
URL: http://heytatlim.blogg.se/
Postat av: sara

Anna, jag visste redan att du skulle älska det ;) om du är snäll så kaaaanske man får låna! :D

2012-03-23 @ 13:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0