13.22

Hej!

Det där jobbet i andra inlägget som jag skrev om, var nog inte så bra! Efter att jag hade fått säljmaterial och gjorde ett slutprovet så googlade jag lite på El företaget. Deras omdömen såg inte alls bra ut. På sidan rejta, så var det hur många inlägg om detta företag som helst. Dom kallade företaget för bedrägare och luringar. Vissa hade anmält dem också, för att det alltid blev så dyrt med elen. Dom lägger tydligen på "gömda avgifter". Det här är ju ingen el som man kan pracka på sina nära och kära m.m. Fy! Vilket dåligt samvete jag skulle ha om tex mamma hade skaffat det, och sen kan hon inte ens säga upp det förän 1 år minst! och om hon säger upp då kostar det 1500 :- Jag får tacka google för informationen :-)

Ikväll ska jag med E på dollar store, länge sedan man gick omkring där och tittade. Det är väl bara för att man har dollar i östersund nu som man aldrig är där.

Ooooch, här är min tavla som föreställer Plupp! :-D sen var jag och köpte lite mörkrosa rosor som de syns lite av.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0