12.40

Hej hopp alla glada!

Måndag igen! Men det är skönt det också, bra dagar det också. Sen kan man alltid längta lite extra till helgen. Jag längtar till på fredag!

Nu ska jag på ett möte, och sedan ska jag handla mat. Frågan är vad jag ska hitta på idag? hmm, men när jag inte vet brukar det få bli tacopaj till middag. Just ja! Jag har kanske fått ett till jobb, ett extra jobb. Då kommer jag jobba hemifrån och hur mycket eller lite jag vill! Perfekt nu i vår och till sommaren (då jag orkar) då har jag ju ett heltids jobb och ett extra. Hur bra är inte det? :-D Chefen ska ringa mig i eftermiddag då ska vi prata mer. Sökte det imorse och fick svar direkt och lite information, sedan frågade han om jag fortfarande var intresserad. Så, det verkar ska gå bra.

Nu ska jag gå, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0