Punching in a dream

G o o d  d a y!

Jag har sovit som en stock inatt! Sedan två nätter har jag börjat att använda ögonbindel när jag ska sova. Det är perfekt! Mycket lättare att somna, det är ju så ljust ute nu så man blir lite lurad vad klockan är ;) samtidigt är det skönt att sommaren är här och att det är ljust ute! Så den kommer jag börja använda rätt ofta, det är bra då jag inte alltid får så mycket sömn då jag jobbar. Idag skulle jag egentligen jobba dygn men det stod fel i schemat fick jag veta igår kväll. Så jag tog en liten sov morgon! Börjar jobba ikväll istället till imorgon. Anna skulle tydligen komma hem idag från grannlandet. Jag hoppas att jag hinner träffa henne lite i alla fall. Fredag eftermiddag kanske :)

Nu kallar kaffebryggarn på mig! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0