19.43

Good day mates! 

Idag gjorde jag en god västerbottenost paj med rom sås och en god sallad såklart! Kände suget efter det imorse och det var så länge sen jag åt västernbottenost paj. Det får göras oftare, och innan det är kräftskiva ;) 
Jag var ledig idag men resten av veckan så väntar det mycket jobb, jobbar även hela helgen och kliver av på söndag morgon. Men jag ser fram emot ca. en veckas ledighet i början av Juli. Då kan man återfå lite energi och njuta av sommaren. Om det blir över 20 grader i Östersund någon gång? Haha man kan ju undra med tanke på hur vädret har varit dessa veckor. Jag tror jag blir hemma i Sverige hela sommaren iallafall även om jag är ledig lite dagar här och där. Funderar på att åka i höst - september istället. Will see. Svensk sommar är också bra och fin! 
Hoppas ni vänner hade en bra midsommar - det hade jag. Vi var i Sveg och firade andra året i rad. 
Nu ska jag dricka kaffe och se på halv åtta hos mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0