MIN PALL

Återigen så är det fredag, tiden bara springer iväg. Jag har haft en bra vecka iallafall, var med alexandra också, hon slingade mitt hår under tiden vi skypa med lilla anna. Ikväll blir det lugnt iallafall. Bara fredagsmys. Åker till Ikea på lördag och vi ska sova över på hotell. Det blir också jätte mysigt. Tänkte inte handla så mycket utan det är mest själva grejjen att åka bort och se lite nytt. Det är inte målet som är resan, utan det är resan som är målet ;) kom ihåg det mina vänner. Tänkte lägga upp lite bilder på pallen som jag köpte på loppis gården här i stan. Lätt som en plätt är det, gammalt blir till nytt och snyggt! Man kan ha denna som både bord och stol..just nu använder jag den som en stol.


FÖRE



EFTER








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0