21.11

Det har varit en bra dag idag. Gick ut på isen och det var så härligt! Eftersom det är så varm tempratur nu och framöver kanske man inte kan gå på isen så länge till innan den smälter. Har nog aldrig varit så här varmt här och att isen varit så sen som den varit. Men ett tag till lär den väl iaf hålla :-)

Det blev en stor rensning i garderoben också! Puh! Känns som kläderna aldrig tar slut. Tyckte att jag var duktig på att slänga kläder sist, men det märks inte av nu precis. Har helt enkelt för mycket. Och jag vill att Patrik ska få lite extra plats för sina kläder. När det blir husköp någon gång i livet så ska jag banne mig se till att ha en walk in closeth. Bara för att det är bra med utrymme och enklare att hålla koll på vad man har. Har faktiskt skött mig vad de gäller "onödiga köp". Har inte alls handlat mycket kläder på sistone. Ibland känns det bättre att lägga slantan på annat.

Yes yes, ikväll är var det programmet "mot alla odds" det ska jag se senare på play! Bra tv program!



Solen var stark idag :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0