19.39

Grått och trist väder har det bjudits på idag! Därför blev det inte av med någon promenad hehe. Träffade alexandra på stan istället. Gick på loppis och blev sedan bjuden på sallad av henne, satt fint för magen det! Skyndade mig hem, så jag hann med min tvätt tid. Tiden gick ut men jag hann iallafall tvätta kläderna, så nu hänger allt på tork på olika ställen här hemma. Seeegt, men men :-) ska det så ska de göras!...

När jag kom hem så städade jag lite, hängde upp tvätten och fick även hem ett paket som jag har beställt. En snygg topp/korsett aktig sak från top shop. Sedan kom X som jag är kontakt person till :-) vi såg på jägarna två. Jag har redan sett den, men såg den gärna igen för den är ju så jäkla spännande hela tiden! Gillar Rolf Lassgård skarpt. Nu blir det lugnt, se tv och äta ölkorv <3



Toppen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0