17.40

Idag postade jag iväg lite paket på posten och sedan följde jag med Maria och kollade på en lägenhet på storgatan. Hon stod tydligen först i bostadskön hos Östersunds bostäder. Vi hämtade ut nyckeln, åkte ner och tittade på den. Jag säger bara det, tur du inte tog den :-) haha, när vi kom in kände vi av en hemskt lukt, vitvaror och tapeter m.m var från -83 hehe.

Sen blev det kaffe och strunt prat här :-) eftersom jag inte kan ta mig till gymmet så funderar jag på att träna lite här hemma. Situps och benträning. Hur svårt ska det vara? Det ska jag göra nu!!! Absofuckinglutely, Annars blir det inte av haha. Däremot är jag små sugen av beställa en zumba dvd. Om någon skulle lyckas filma mig under den träningen så måste jag nog döda den haha. 

Kram på er!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0