15.21

Vilken fin helg vi fick med kanon väder! :-) då blir man glad. Fredagen så tog vi det lugnt, åt god mat och hade det mysigt framför tvn. Lördag morgon åkte vi till Sveg för att köra lite fyrhjulling (besten som jag kallar den)Den är så jäkla härlig och roligt att köra.. hehe. Det bjöds på perfekt väder för att vara ute..blå himmel, 10 minus grader, snö som var som socker. Vi körde i skogen upp mot Björnåsen. Vacker den härjedalska skogen är! Åt sedan lite god mat hos Patriks föräldrar för att sedan åka hem. Såg lite på melodifestivalen, sen ville mamma att jag skulle komma förbi bishop arms, så då gjorde jag det. Efter det gick vi hem hit en sväng, även Björn. Det var trevligt! lika som alltid...Och efter det så ville Alexandra att vi skulle gå en sväng på Olles. Clabbe var ju där och dj:ade...haha det var lite roligt, hur gammal är han? 60 år? men duktig var han iallafall..så det var underhållande.

På söndagen handla jag mat till Anna som skulle iväg till Norge...Det är svindyrt med mat där. Vi tycker att det är smart att skicka iväg lite käk ibland :-) Patrik och jag var även hos mamma och Björn. Drack kaffe och åt semlor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0