12.56

Nu har jag sett klart på så många serier några är Sons Of Anarchy, Revenge, och CALIFORNIACATION och nästa säsongerna kommer i september. Tråkigt, så därför har jag börjat spana efter lite andra som jag bara har kommit in på genom apple tvn. Och sedan tyckt att de har varit bra och fortsatt följt dem. En av dom är 30 grader i februari. Det är en svenskt drama serie. Ibland tycker jag att den är ganska små rolig, vet inte om det är för att man känner igen sig i vissa situationer. Lite mörk humor kanske. Den innehåller lite allt möjligt, glädje, sorg, ilska, humor m.m. Kjell Bergkvist är en jäkla sur gubbe till man i denna serie iallafall, man tycker synd om hans fru som får passa upp till honom hela tiden och blir kränkt väldigt ofta.

Tänkte se den ikväll på ordinarie tid på tvn. ( SVT)

Happ, om man ska fixa sig kanske :-) tänkte gå på stan en sväng med Alexandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0