12.36

Igår var jag hos Alexandra (bästa frizzan) hela kvällen eller ska man kalla det för salongen haha? Ska någon göra det i håret, så ring och fråga henne...:-)
Vi drack ett glas vin, lyssnade på musik under tiden som hon satt i 60st extensions. Jag är såå nöjd man kan bli! Vi trodde inte att det skulle bli så här bra. Det var första gången för Alexandra att sätta håret i en annans hår. Hon är bäst iallafall! Bättre än min frisör som är utbildad och allt. Nu ska jag alltid gå till min gumma :-) För vi har så roligt under tiden. Igår kom jag dit vid 16 tiden, helt plötsligt var ju klockan 22 nästan, tiden går fort när man har det roligt.
Sen gick vi till Olearys och käkade en stor hamburgartallrik. Hennes pojkvän bjöd oss. Mätt och nöjd var jag när jag sedan kom hem.

Jag kommer att lägga upp före och efter bilder senare...

Apropå hår, så kommer Anna hem imorgon från Norge! Hon stannar till på söndag! Jipppppiiieeee!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0