Norway

Det var ett tag sedan jag bloggade kom jag på! Jag som tycker det är så små kul att skriva ibland. Jag har haft så fullt upp de senaste dagarna, och det känns jätte bra! Introduktionen på det nya jobbet känns så bra och rätt. Nästa vecka blir det några dagar intro också :-) Sen i slutet av maj så börjar jag på riktigt! Längtar till att jobba. Det känns som det kommer gå bra.

Hämtade tvätten idag i tvättstugan också, ramlade över tvättvagnen som jag skjusade och for rakt ner mot stengolvet :( blev blå om mina knän. Det måste ha sett väldigt konstigt ut, även att jag skrek också innan jag föll haha. Men hur fan lyckas man med det???

I helgen åker jag till systeryster och tjejerna i Norge. Perfekt tajming blev det också då älskling åker på jobbresa till Italien, i Toscana. Hur som helst ska det bli super sköj att åka dit! Tar tåget på torsdag eftermiddag, kommer att åka med mamma dit, för hon ska hälsa på sin norsk :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0