23.26

Idag blev det först fika med tjejerna på Paus, (mycket kaffe har det blivit idag) och under tiden hörde Susanne av sig, och ville ta en fika. Så vi satt kvar där så drack jag ännu mer kaffe. Puh. Vi gick på stan sen och kollade på kläder! Hittade en mysig oversize t-shirt, tub top, och ett sött litet armband med ett kors på. Det var lite smått och gott iallafall. 5 minuter efter jag kommit hem så kom E hit :-) mera kaffe igen! Men efter den koppen fick de banne mig vara nog! :-)

Imorgon tog Patrik ledigt från jobbet, så han kom hem redan ikväll! Åt tacopaj och tog en öl. Nu spelar han lite, och jag ligger i sovrummet och myser. Tittar såklart på Kjelles matresa genom asien. Otroligt underhållande serie.

Imorgon blir det kanske en utgång med tjejerna, om jag är på de humöret :-)

Nu är det PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0