22.46

Dagen startades med en god och nyttig frukost. Sedan träffa jag Anna en sväng. Vi solade solarium. Har inte gjort det på hur länge som helst!! Kändes som allt var nytt där. Men jag har respekt för solarium också. Vill inte sola för mycket (om jag nu ska fortsätta med det) Det kan ju faktiskt vara farligt om man har otur. Sola lagom, och sola inte så att man blir röd bränd. Då är det nog helt okej. Men bästa är ju sommar värmen från solen!! Det slår ju inget. Vi har så tråkigt väder här, och konstigt. Det har varit molnigt mest hela dagen, sen kommer ett snö oväder 10 sek efteråt, och sen tittar solen fram. Det fortsätter så under hela dagen. Pust.

Ikväll jag på badhuset med Jennifer, Anna och Therese. Relaxa och lekte lite i vattnet :-) hoppa, åka bana och allt de dära! Får bli lite oftare tror jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0