15.26

Hej på er alla!

Hade en underbar födelsedag med dom allra bästa. Så roligt att umgås med alla och äta god mat och dricka.
Igår tog jag och Patrik det bara lilla lugna. Trötta efter fredagen hehe. Anna ringde halv 3 inatt och ville sova här, uch vad trött jag var när jag slängde ner nyckeln till henne. Men det var mysigt imorse :-) gjorde ägg och bacon och drack kaffe. Patrik var på jobbet och installerade en sak i bilen så under tiden var jag med anna, mamma och björn. Vi var på stortorget där det var ett jäkla drag! Tre bra band och insamlig till bassestiftelsen.

Jag har tagit ganska många kort nu med min nya iphone 4S som jag fick av min älskling när jag fyllde år. Är hur nöjd och glad som helst över den!! Härligt med en ny och bra telefon. Så det blir säkert ännu mer bilder på min blogg nu då jag tycker det är så roligt med bilder!!

Nu kommer älskling snart hem och jag har hunnit värma mina fötter lite i mina härliga tofflor! Dax att åka och handla nåt gott käk.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0