Nu ni!!! kan ni läsa...

Long time no see!

Nu var det länge sedan jag bloggade. Det brukar kunna komma sådana perioder då man känner att man inte har tid. Och jag bloggar helt enkelt när jag känner för det. Nu sitter jag hemma och kom att tänka på min blogg och med hjälp av påminnelser att jag faktiskt har en blogg :-)

Idag är jag ledig! Jag har börjat att gå en utbildning som strecker sig över en period på 16-22 veckor. Utbildningen heter personligasssistent, men i utbildningen ingår även annan omvårdnad också. Jag tycker faktiskt att det är jätte kul att få plugga lite igen, det är spännande, roligt folk, Så allt känns bara bra. Dessutom kan jag extra jobba under tiden om jag vill.

Ikväll tänkte jag och några tjejer gå ut och äta på Bishop Arms, ska bli så himla gott! Och imorgon är det helg. Jag tror det kommer bli en lugn helg med hög mysfaktor - godmat och snacks!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0