13.12

Kul att allt man skrev försvann, Explorer stängdes ner. I eftermiddag åker vi till Sveg..Patriks pappa har fyllt 60 år, så vi ska fira det över en middag eller något :) sen ska jag även följa med på älgjakt i två dagar. Får ju hoppas det blir någon älg. För övrigt måste jag tipsa er om Zookeeper, satan vad rolig den var. Vi har nog inte skrattat så mycket på länge! En riktig feel-good film. Ett av de roliga sakerna är att djuren har också familjeproblem/realtionsproblem som vi, det gör att man får sig ett extra skratt. Plus att de talar också hehe...Jag gillar gorillan! Nu ska jag på affärn, ska köpa baguetter så jag kan göra smarriga mackor tills vi sitter på älgpasset! Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0