Paasstaaa italiaa...

Förstår inte hur veckorna kan gå så snabbt, men jag har haft en bra vecka, haft vänner här, fikat på stan, ja allt det där vanliga! Lite utbildning, (fast jag är klar med kursen vi går igenom nu) så jag fick lite extra uppgifter att kolla på, haha! Man kan inte lära sig för mycket tydligen ;)

Men ikväll kommer Patrik hem, så snart ska jag göra min Pasta Carbonara! Den är super god, så god att jag gjorde den två gånger förra veckan. Kanske vi ser på några avsnitt av Sons Of Anarchy också. Är så glad att Johan och Therese tippsa om den! Kan inte få nog hehe...Nepp imorgon blir det en after work igen med härliga gänget, - Nu kallar köket mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0