Helgen som var..

Har haft en otroligt bra helg!! Även fast älskling var i Sveg och jagade :) På eftermiddagen gick några av oss ut och käkade på plaza, för att fira att Casandra fyllde år. Det var trevligt och mkt skratt. Även att jag beställde en god ceasarsallad och en öl som kanske inte var så bra som jag tyckte ;) tyckte det var jätte gott, men efter en stund kände jag inte mina överläppar längre, det var helt bedövat. Så jag berättade det för dom, under tiden som dom såg att "läpparna bara växte och växte" Haha, har aldrig fått en allergisk reaktion men då jäklar! Det gick över efter en timme och syndes då inte alls. Förstod att det inte var någon fara, utan bara skulle vara för en stund. Efter det gick vi hit och då var det jag Casandra,Maria, Anna och lite andra tjejer här. Super trevligt var det. Drog på Plaza sen igen och festade loss lite! På lördagen var man lite seg faktiskt. Klev upp tidigt och bakade bullar och städade sen kvällen innan. På dagen kom mina älsklings kusinbarn, Malin, Gunborg och Arne. Efter det åkte jag och anna med mamma och Björn till graven i Ångsta. Det var så vackert där, vindstilla, och massa tända ljus på varje grav nästan. Vi tände ljus för mormor Annie, och Lennart. Sen drog vi till Lugnvik på middag hos Gunborg och Arne, och det var super god mat som vanligt! Om man inte vill bli besviken på mat, så vet man att man ska till Gunborg för hon är bäst på att laga!!! Och det var så himla kul att vara med släkten, träffa kusinbarnen och alla..bara umgås med de bästa :)! Jaha, då tänkte jag att kvällen skulle ta slut efter middagen där, men då frågade Arne om vi ville följa med till Folkan, ett band som han är manager till spelade där. Så ja visst! vi följde med och satt backstage i början med dom, tog en öl och hade de kul. Jennifer kom sedan också, så då gick vi ut och dansade bugg och foxtrot! Ojoj vad länge sedan man dansade loss på riktigt! haha. Och kvällen tog inte slut där heller! Vi gick till Anna och drack ett glas vin, och sedan kom Susanne och hämtade upp oss och då åkte vi till stan för att gå ut på krogen. På söndagen kan jag säga att jag var lite seg, men glad över att min helg var helt underbar och att Patrik kom hem. Vi slutade helgen med mat på Eastern palace.

Mina goa kusinbarn Anton och Tilde :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0