20.16

Utbildningen gick bra idag med, fick tillbaka mitt skrivblock med feedback! Blev så glad över sådana positiva kommentarer från utbildningsläraren. Det gör att man till nästa gång vill göra ännu bättre ifrån sig! :-) Kommer att gå hela veckan på utbildningen förutom fredag. På torsdag har vi HLR utbildning hela dagen, det är så nyttigt att kunna det om en olycka uppstår och bra att ha det som certifikat när man söker arbete. 

Nu sitter jag i soffan och ser på "pengarna på bordet" vill hellre mysa med min Patrik, men han kommer hem på torsdag och jag har fullt upp i veckan endåså. Vi kommer iaf ha en trevlig helg tillsammans nere i Karlstad! Får se om Patrik har köpt nya bilen då, antagligen på fredag....men jag hoppas att vi kommer iväg i skaplig tid iallafall :-)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0