16.17

Idag har jag varit på utbildningen som i vanlig ordning :-) sen gick jag hem vid 14.00 och träffade mammsen på stan. Passade på att köpa smörgåstårta på Wedemarks, riktigt stora goda bitar! Ska träffa Anna om ett tag och då ska vi gå till pappa, för han kom hem sent igår på farsdagen. Det blir ett litet firande idag då istället :-) Sen hem och bara ta det lugnt, nej fel jag ska diska och städa...men sen ska jag se på några avsnitt av Sons Of anarchy och bara kura ihop mig. Imorgon är det utbildning igen, blir där en stund för sedan ska jag till hälsocentralen. Vi får se hur det går där. Ha en mysig kväll alla! :-)


Kommentarer
Postat av: Danny-boy

Snart kommer jag och håller er sällskap :)

2011-11-14 @ 22:21:05
URL: http://www.dannes,devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0