Midsommarn

Ciao!

Det är så mycket roligt som händer under sommaren så man har knappt tid att skriva, men nu har jag det och det är små skönt det med att få skriva av sig lite.

Hoppas er midsommar var fin fint! Det var min iallafall, mat hos patriks föräldrar i Sveg sen åkte vi på fest hos hans vänner. Väldigt trevligt och roligt, efter det drog vi till "folketshus" där det bjuds på dans, band och öl! Ja, vi hade det ganska tur med vädret också. Dagen innan total spöregnade det. Kändes inte så lockande då att ha klänning och vara ute. På söndagen åkte vi till Tännäs till Patrik stuga. Jag, Daniel och Patrik klippte gräs och trimma. Blev ju tok bra det! Nog om det, ikväll ska vi åka till faster & Arne igen :-))! Grilla och ta nån öl. Kanske hoppa i sjön och bada?? hmm får se.

Patriks pappa, Hans syster Carro och sötnöten Minna :-)


Patriks lillebror Daniel och Mira



Hemma hos wibba, dricker vin och spelar wii :-)





Tina och Maggie :-)











Kommentarer
Postat av: Danny-boy

hahah minna va ganska söt på den där bilden :)

Men kolla mig och Mira hahahaha

2011-06-29 @ 17:47:08
Postat av: sara

Haha, alltid kul med miner :D

2011-07-01 @ 18:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0