Fint väder...

Har vi haft idag iallafall, med endast lite åska. Annars har det varit soligt och fint! :-) Har varit med Ewelina idag, sen vid 19.30 kom Patrik hem. Då gjorde vi varma mackor och åt och efter det åkte vi och laste på hojjen på släpet. Vi åker till sundsvall imorgon för att serva den, och då kan vi även passa på att åka till IKEA. Yeees!!! Tänker Anna och jag. Men patrik får lida lite där inne han oxå ;) Min målning blev klar idag. Målade en tolkning av min favvo designer och konstnär - Ulrica hydman Vallien. Målade av rätt mycket (målar aldrig av) haha, men ändrade till mina favorit färger istället och la dit lite andra figurer m.m. Den sitter uppe på väggen nu faktiskt :-) Oskuld heter den. Är 60x60 cm. Har alltid velat haft ulrica tavla, men min egna duger bra då hennes kostar en förmögenhet ;P


Hennes:



Min utan blixt:



Min med blixt:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0