Bra helg!

Full rulle hela helgen, har varit väldigt trevligt. All från trav-fest till IKEA. Vart ju lite saker därifrån iallafall, alltid roligt med lite nytt hemma. Nu är jag nöjd, köpte en ledbelysning också, som jag satte bakom tvn. Blev ju kanon det. Köpte 2 st hyllor också, men dom har vi inte satt upp ännu. Det kommer sen ;) Då ska jag ha mina prydnadsaker där. Pappa kommer om ett tag också, (missade rakubränningen igår) hos faster, då jag hade lovat mamma att följa med på v75. Så då får jag se mitt fat :-))) Kan ju se ut hur som helst det, satt hemma hos dom i fredags med maskeringstejpen i några timmar iaf, så den var redo för bränningen sen på lördagen. SPÄNNANDE.

Här kommer iaf lite bilder från varsdagsrummet...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0