18.10

Klev upp tidigt imorse, för en bra sak. Jag var barnvakt åt Carro ( Patriks syster) och Mattias Bebis Minna på 5 månader. Huuur söt som helst, hon låg fällen på golvet med lite kuddar så lungt och duktigt. Höll på med sina leksaker, sen skulle jag bara gå in till köket för att ta kaffe, och vips så har hon vänt sig! :-) dom är snabba dom små...Carro sa att hon nyss lärt sig det. Sen efter ett tag kom hon för att hämta minna, Men först paj och kaffe såklart! hehe.

Nu väntar jag på att Patrik ska komma hem med flyget, så kan jag börja att tillaga maten. Det blir en god sallad och fläskfile med mera. Gött! Är svin hungrig redan nu :-)

Btw, sitter och tittar på hus. Det här huset är väl inte så fy skam??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0