California

Igår hade jag en riktig myshemma kväll för mig själv. Jag målade lite på en ny tavla jag håller på med, såg på en bra film och hade gjort mig lite tilltugg. Det jag åt i torsdags hos Maria. Vid 21.30 ringde mamma som hade varit ute med sitt jobb och ville att jag skulle komma upp på The Rock. Ja så då gick jag ju upp dit då efter en stund. Trevligt att träffa dom, mamma, norsken sen två gamla grannar från Ås. Efter det gick vi på G3 en sväng, hade väldigt kul där. Sitter just nu och bara drömmer....:) det är precis 9 dagar kvar tills vi åker till CALIFORNIA!!!! herregud vad jag längtar, bada, sola, shoppa, MotoGp, åka rollercoster, hollywood, Monteray,Djur, natur, bila på Highway 1, maten & oja allt annat också :) Och inte bara det, På onsdag åker vi till Karlstad. Patrik ska köra hoj i Gelleråsen där. Vi ska även hälsa på och vara med min bror johan :) GLÄDJE DET! Sen åker vi hem på lördagen, stannar i Sveg på björnfesten sen är vi hemma en dag innan vi åker till USA. Nej, nu ska jag ta och sluta drömma. Städning står på schemat!



Kolbulle igår på expo norr, finns det nåt godare än detta en utedag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0