20.33

Hejsvejs!

Nu har man kommit hem igen till Östersund. Första dagen tillbringade vi i Gelleråsen. Det var perfekt väder, för att köra för dom, och härligt för mig att fota, sola, dricka kaffe uppe på läktaren. På fredagen följade jag inte med Saku och Patrik. Jag tog en sovmorgon och åt lite hotellfrukost, efter det tog jag taxin till johan, där han och killarna bor. Fick ju chansen nu att träffa Therese (Johans tjej). Väldigt trevlig och go! Jag gillade henne direkt, KLART godkänd!Dom är så söta och fina tillsammans. Vi började med kaffe där, sen tog vi en runda på stan. Gick hem efter ett tag och tog en öl. Och jag åkte tillbaka till hotellet, duschade, bytte om och sen åkte vi tillbaka dit igen, jag,Patrik och Saku. Då vart det lite fest på det hela, och krogen tillslut. Väldigt trevlig helg. Jag hoppas att vi kan åka dit i höst igen. Träffa alla igen! Inatt sov vi i Sveg. Hos Patriks föräldrar. Där grillade vi, drack vin med Patriks vänner och slutligen björnfesten på Storön.

Såå....det var de det. Nu har jag och Patrik packat ner allt vi ska ha innan vi åker i övermorgon till USA. Vi hade inte packat något innan, så det kändes att det var som dax. Imorgon kväll åker vi till Sthlm, flyget går där ifrån, så sover vi en natt och seeeeen....

Anna kom hit också i allt stök :-) Hon var bra nog brun, Sen hon varit i Turkiet. Har saknat henne, och nu blir vi borta ifrån varandra i två veckor till.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0