vänta vänta...på anna

Anna är seg haha, vi ska mötas upp på stan snart. Tog väldigt lång tid och dricka de där kaffet som hon skulle göra haha. Jaja, vi ska gå eller jag på bolaget nu när det är påsk, tänkte ju även gå på nån liten loppis och titta om man hittar nå fränt eller sött. Nåt gammalt bruksföremål eller vad sooom. Ikväll är det E-type på Olearys, vi tjejer ska dit och kolla på honom. Snacka om "nittileaks" haha. Och imorgon är det sillätning hos älskade mamma. Efter det är vi bortbjudna till vår kompis Casandras och hennes pojkvän på en fest, det blir bastu, grillning och öldrickning ofcourse ;) Näe nu jäklar slår jag en pling till annapanna!


OBS. lägger till nu 1 minut efter inlägget, Anna hade ringt mig 7 gånger haha, så jag tar tillbaka det jag skrev ;) det är jag som är döv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0