skön helg..

Vilken härlig helg det har varit! Började helgen med att vara med flickorna och dagen efter så hade jag och Patrik en alldeles perfekt lugn skön dag. Vi gjorde en wokrätt, som var hur god som helst :-) Måste göras fler gånger, tog en lång promenad ute och gick ett varv på stan. Den kvällen såg vi även på filmen Cornelis sen efter det gick ju "familjen är värre" på tv, en rolig slappar-komedi som man kan slö kolla på.
Idag har det också varit en trevlig dag. Imorse kollade vi på superbike, moto2 och sedan motoGP. Man har ju en "hojjnörd här hemma ;P" väldigt spännande lopp faktiskt :-) Nästan alla vurpade på banan, så det kunde gå hur som helst med mycket otur. Tajt tajt och halt på banan :-) Patriks syster kom hit också med bebisen minna :-) så söt så! Blev fika och kaffe på det. Annars är man nyss hemkommen från affärn, åkte dit med Anna och Casandra - passade på att åka med. Anna är så rolig när hon handlar, går med hennes köplista och funderar å funderar...haha. Köpte även lite grejjor så man kan göra hemmagjord glass igen, då vet jag en som blir överlycklig.
Annars har det varit en skön ute-sittar-balkong dag! Vackert väder och mys, har också hunnit gå hem till pappa och hämtat hem lite gamla saker jag haft där, tex drinkblandare, flaggpunchen jag fått av kjell-åke och min renfäll som jag håller mig nära haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0