Skapande, umgåtts

Vilken härlig lång dag! :-) Mötte upp Anna på stan först, kollade lite, satt i solen, drack kaffe och köpte canvas tavlor. Sen gick vi hem till oss och skapade i massor :-) Så roligt att Anna vill börja måla lite...Jag målade en kvinnokropp, i härliga färger. Den sitter faktiskt uppe på väggen nu haha, jag är sån. Byter ut mina tavlor hipp som happs. Sen kom iallafall Casandra också hit, sen ville även Jennifer komma hit efter jobbet :-) Kände oss hungriga sen så vi gick till pizzaland och köpte lite pizza sen nu ikväll satt vi hemma hos Casandra på balkongen och käka. Kvällsmys sådär :-) Nu kom jag just hem, diskat lite och väntar på Patrik som är på årmöte i Sveg just nu.


Här kommer en bild på min nya tavla, den är 50x60 cm :-)



Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0