rosa cylindrar :-)

Då var man hemma igen då :-) har varit på stan en sväng med Anna och handlat lite mat, åh jag köpte jordgubbar, så jäkla gott. Fotade lite på ny sakerna från IKEA, jag var ju hur glad som helst när vi skulle dit, vart mitt rekord inne där, 10 minuter sprang vi igenom det på. Hade väldigt stressigt haha. Blev några kuddar (jag älskar kuddar) så myyysigt, en fejk fårskinnsfäll, och tre rosa cylindrar som man kan ha ljus eller grus eller vad som helst i :-) massa godis kanske haha nerå. Stoppade ner 3 stora ljus iallafall. Blev ju snyggt det, den gör sig bra bredvid 3D tvn. Nu väntar jag på Patrik, ska åka förbi hos mamma och hämta lite brev sen ska det hem och lagas käk.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0