Nytt hår..

Vilken bra dag med fullt upp :-) Spenderade 1700 :- hos frissan idag, men det var det lätt värt om någon hade sett mig igår då jag såg ut som en morot haha. Var ju flera år sedan jag var hos en frisör så, nu jävlar tänkte jag! Hon fick färga det 3 gånger, inkl slingor. Är iaf nöjd, blev inte helt askbrunt då jag hade färgat det förut med rött pigment, så grrr!!!! men köpte silverschampoo och hårinpackning, så det går nog mot ljusare tider haha. Hur som helst så är det himla fint väder idag, man blir så glad. Och jag har gjort Patrik sällskap till verkstan, han skulle serva bilen, sen blev det tvättning. Så nu är bilen som ny. Maria ringde även innan vi skulle åka, och ville ta en öl på stan. Men vi sa att vi tar det eventuellt till helgen då, öl hos henne, eller grillning :-) will seee. Imorgon blir det en dag på stan med Anna och Casandra iallafall. Fika och kolla lite kläder och sånt ;-) Var ett tag sen jag handlade kläder till mig själv. Lagade ju ett liiiitet hål i tanden imorse också, 1015 :- halllå? det sved, finns ju roligare saker att göra för pengarna, men samtidigt så är det viktigt att inte ha hål, eller om det skulle växa och bli större. Så det var väl bara bra då haha :/

Här är nån bild iallafall på håret, kanske inte dom bästa, tog sista med mobilen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0