Hemma..

Ja, först blev det ju Sveg för att hämta upp cyklarna sen åkte vi mot Karlstad :-) Dagen efter till Gbg till Johans mc, fy fan va hojjar det stod där, har aldrig sett så många samtidigt :-) Jag blev ju sugen på en 250. Jaja, under inköpningen och försäljningen där satt vi och drack lite kaffe i Loungen också fick ju jag min efterlängtade hjälm, Patrik avbröt beställningen på den andra hjälmen för annars skulle den komma i slutet av maj :/ men denna var mkt bättre och finare enligt mig! Jag är nöjd. Vi var även på Frotiljen i trollhättan, på ett av patriks jobbplatser, det var spännande att få vara med :-) 
 Dessutom var det väldigt roligt att hälsa på johan och killarna också. Bara det att när vi skulle dit på kvällen så skjusa taxischafförn oss fel, så vi fick väl gå en kvart till Johan. Kom ju fram såklart, och det var ju skönt. Det roliga var att när han skulle hämta upp oss vid 02.00 tiden så hade han ju stått vid fel ställe igen. Så han sa att han tänkte ringa, men då insåg han ju att han själv stod vid fel adress. Vi skulle till Hagagatan, och han skjusa oss till Herrhagagatan ;P men det var ju bara lite komiskt. Det var en kanon helg iallafall, och i Göteborg var det ju sommar så klart, grönt gräs och 20+. Kul att komma hem haha.

Nu ska jag gå och sätta på kaffe, Anna är här när som helst.












Kommentarer
Postat av: Maria

du måste ju visa hjälmen :)

2011-04-12 @ 12:43:00
URL: http://metrobloggen.se/missmary
Postat av: Jag

- Ja Maria, håll utkik de närmaste minuterna ;)

2011-04-13 @ 10:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0