Göteborg nästa...med lite stop här och där...

Ja, som jag skrev på fb så åker jag och Patrik till Göteborg imorgon för att hämta nyhojjen. Och jag längtar! :-) det blir en härlig roadtrip. Ska stanna förbi hemma hos hans föräldrar i Sveg också. Hämta upp hojjen som står där, och hans kompis hojj som ska säljas till samma köpare på bike. Kommer sova på hotell på fredagen i karlstad för att sedan åka till Gbg. Därefter ska vi tydligen stanna på IKEA för att Patriks kompis hade beställt något därifrån - och det är inte mig emot om man säger så:-) haha! Sen iallafall så åker vi till Karlstad igen och hälsar på min kära bror :-) det ska bli så kul så. På söndag åker vi hem trötta och glada och en ny hojj rikare. Och Patrik köpte en ny systemkamera igår, jätte kul ju!! Då kan jag leka med den i bilen och testa massa grejjer. Är ju inget fotoproffs precis haha, så jag får väl knappa runt på den och lära mig lite.

Idag ska jag iallafall träna med Anna - egentligen skulle jag träna ikväll men det krockar med lite annat så...det blir en ovanligt tidigt träning :-) Sen ska jag handla lite, för att på kvällen laga mat tills min baby kommer hem från jobb. THAAATS GOOD :-)

Ingen gammal bettan inte ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0