akryl akryl..

Ja vad tycks? :-) Jag är iallafall nöjd, har hittat min stil tror jag. Det är kul att måla kroppar i massvis med färg, man får blanda och kleta haha :-) Har haft mkt sällskap av Anna idag, men nu är man själv och slappar, ser på tv så underhållande som "inför eurovision contest" kul och tjuvkika lite när det inte finns så mkt annat på tv ikväll :-) Patrik är nere på jobb, och ikväll så jaga han vildsvin med en kompis. Vart? I skjuttornet vid vildsvinsåteln i Tommaholma haha. Ha en bra kväll ;-)






Kommentarer
Postat av: Casandra

Älskar ryggtavlan, helt klart bäst hittills ;p

2011-04-21 @ 10:47:46
URL: http://casandraj.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack casandra :-) jag är nöjd med färgerna och formen haha...Ja tröjan blev kanon på Patrik, hoppas han kan ha den på sig på fredag ;)

2011-04-21 @ 12:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0